اخبار ایرانیان دبیاخبار املاک دبیاخبار دبی

اتمام طرح ترافیک

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، هیئت راه‌ها و حمل‌ونقل دبی اقدام به انجام بهبودهای ترافیکی در خیابان شیخ محمد بن زاید کرده است. این بهبودها شامل گسترش سطحی خروجی 55 به طول 600 متر به سمت خیابان الرباط و افزایش فاصله تداخل ترافیکی است که با اضافه کردن یک مسیر جدید، تعداد مسیرها به سه افزایش یافته است.

این هیئت به طور مداوم در تلاش است تا شبکه جاده‌ها را تقویت کرده و سطح ایمنی ترافیکی در خیابان‌های دبی را بالا ببرد، که این اقدام با توسعه شهری و رشد جمعیت در امارت هم‌راستا است.

گسترش سطحی خروجی 55 از جمله پروژه‌های مهم توسعه‌ای است که به طور مستقیم به افزایش ایمنی ترافیکی و ظرفیت خروجی از خیابان شیخ محمد بن زاید به خیابان الرباط کمک می‌کند. ظرفیت ترافیکی این خروجی از 3000 خودرو در ساعت به 4500 خودرو در ساعت افزایش یافته است که نشان‌دهنده 50% افزایش است. همچنین زمان سفر خودروها از خیابان شیخ محمد بن زاید به خیابان الرباط به سمت معبر خلیج تجاری از 10 دقیقه به 4 دقیقه کاهش یافته است که معادل 60% کاهش است.

هیئت تأکید کرده است که این گسترش ترافیکی بخشی از پروژه‌های توسعه‌ای است که در سال 2024 انجام خواهد شد و شامل بیش از 45 مکان در سطح امارت دبی است تا با رشد پایدار امارت همگام شود و به تحقق شادی و رفاه ساکنان کمک کند و دبی را به بهترین شهر برای زندگی تبدیل کند.

این هیئت به توسعه و بهبود مستمر شبکه جاده‌ها در امارت متعهد است و به‌طور دوره‌ای راه‌حل‌های ترافیکی را به‌روزرسانی می‌کند. انتخاب جاده‌هایی که نیاز به بهبود دارند بر اساس چهار معیار اصلی انجام می‌شود که به‌طور فوری تحلیل می‌شوند: مطالعات ترافیکی، مراکز کنترل، پیشنهادات عمومی و مشاهدات، و رصد میدانی جاده‌ها توسط تیم‌های کاری هیئت.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا